Go fuck yourself

 
Asså är så jävla sur just nu, kan inte beskriva det men måste bara skriva av mig. Gick och skulle prata med min kompis eftersom hon har ignorerat mig grovt och skulle fråga vad allt handlade om det slutade med att hon gick därifrån mitt uppe i en konversation och jag började skrika på henne och jag är så jävla sur och okej ni kanske tycker att det är värsta töntigt men blir så sjukt sur och grrrrr, så efter det gick jag hem till Lovisa där också Cissi var och vi pratade och jag ska gå och prata med en skolgrej imon om jag får byta klass för jag orkar inte mer. Våran klass är ju rätt uppdelad nu och dinomhus jag med ett litet gäng där bl.a. Min "kompis" är i och alla har tagit hennes sida såklart och det är ju ett litet problem eftersom jag ska gå i den klassen i över ett halv år jippiee!!
Blir så ååhh hatar att man tror att man känner en person men sen ändå inte. Hah stackarn säger jag bara men är det så hon vill ha det så är det så hon ska få.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0