Shopping

Idag har jag varit med Hanna och sen en stund Linus. Vi gjorde väl inte så mycket, satt hemma hos mig och lyssnade på musik och snacka.
Ååååh, fick sån damp när jag kom hem idag efter skolan. Jag skulle försöka låsa upp och kände att det inte riktigt gick.. Sen så kom jag på att byggarbetarna som hade varit hos oss på dagen hade låst överlåset, vilket jag inte hade något nyckel till. Så fick gå hem till Elias en snabbis eftersom han bor på min gård. Sen så gick jag till bron där jag mötte upp Hanna. Så åkte vi hem till henne och åt lite. Därefter gick vi till avenyn där jag köpte två saker som jag lägger upp bild på här nedanför. Sen stack vi hem till mig, väntade på att Linus skulle komma.

Nu ligger jag i sängen helt död och ska nog sova nu. Är så trött efter nationella i svenska som vi hade idag, det gick sådär för mig. Men får hoppas på det bästa!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0