Scary as shit!

Kom precis hem nu varit och kollat på Texas chainsaw med Jasmine,nico och Simon träffade även Lovisa min kära bloggopartner, Ellen och Cissi samt Ida det var roligt haha synd bara att dom inte satt med oss. Vi andra var också i lite affärer innan, vi var på butrix
Och provade massa saker och hade allmänt roligt! Lämnade också in en jobb ansökan på scandic behöver ha lite pengar haha nä men så hoppas jag och Jasmine får ett helg jobb :)
Annars inte mycket filmen var läskig som fan men ändå rätt rolig och det var mycket snygga killar med haha. Imon ska jag ha nationellt prov.... Hur har eran kväll varit jag förväntar mig inga kommentarer för det suger ni på haha skojja bara nä men allvarligt hejdååå..
Kommentera please 👇


Kommentarer
Postat av: Jasse<3333

<3<3

2013-02-05 @ 21:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0